mandag den 30. september 2013

5 dages Raw Food cleanse.


Jeg har besluttet at tage 5 dage på rå kanin foder. Det vil sige hovedsageligt frugt, og en smule grønt. Intet kogt eller stegt. Jeg blev inspireret af en af mine instagram buddies, som er hoppet på vognen. Hun så hele ideen i en video af Freelee The Banana Girl ....og det skal da prøves.




Jeg har ikke noget ønske om at gå væk fra kogt/stegt vegansk mad. Men ser det her som en sjov udfordring. Og en lille smagsprøve på Raw-livsstilen.
  Det bliver nok et problem at skaffe modne bananer og mangoer nok, så jeg kommer ikke til at følge Freelee's måltids plan 100% men det bliver dog 100% rå I 5 DAGE !

Så derfor vil jeg lave et lille maddagbog-indlæg herinde hver aften de næste 5 dage. Så i kan følge med i hvad jeg spiser, og hvad jeg tænker og oplever undervejs.
Jeg er især noget spændt på hvordan det vil komme til at påvirke min træning. Om jeg kommer til at løbe tør for energi for hurtigt, eller lige modsat...

Jeg har allerede bygget pænt meget muskelmasse på, den sidste måned. Men det bekymrer mig ikke, om dette lille eksperiment vil betyde noget. For det er KUN 5 dage, og jeg skal nok få masser af kulhydrater indenbors.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar