tirsdag den 29. oktober 2013

29. Oktober 2013. Løb og muskler mm.

Så kom dagen i søndags, hvor jeg skulle løbe motionsløb igen. Et helt år efter jeg løb min første halvmarathon, og skadede migselv. Jeg vil ikke sige at det bare gik fantastisk, men mit knæ, og lår brokkede sig ikke hverken under eller efter løbet. Så det var bare skønt.



Jeg blev endda samlet nummer 12 af 168 løbere. Så det var da udemærket. Men kan tydelig mærke i mine sener og led, at jeg ikke har løbet ret meget på det sidste :)

Og så kører det bare derud af med træningen i Trim. Jeg har på et halvt år fået øget min muskelmasse vældig meget:

Yay !

Jeg lægger lidt om på træningen, og maden ligenu. forsøger mig frem, for at mærke hvad der virker bedst for mig. Det indebærer blandt andet powerwalk om morgenen før morgenmaden. Dog ikke hver dag. 
Og så har jeg mit nye program i Trim, som Heidi har lavet til mig. Det er mega-hårdt. Og det trækker bare tænder ud. Men det er dælme også noget der virker :D 
Så uanset om mit løse maveskind aldrig helt forsvinder, så får jeg nogen muskler rundt omkring, som jeg er rigtig stolt af. Og endnu bedre... De er bygget op af hårdt arbejde og PLANTE FØDE !

Ellers går livet som det nu gør. Jeg sørger for at passe på migselv, være aktiv og spise sundt. Og så har jeg fået startet op for vinterlæsningen. Jeg har købt 4 bøger, og er faktisk allerede halvvejs igennem dem. Så jeg bliver da nødt til at anskaffe mig nogen flere, for at holde hele vinteren igennem ;)

Ligenu er det "Vegan Bodybuilding and Fitness" af Robert Cheeke jeg læser.

Den er rigtig god, og Robert Cheeke er super inspirerende. Ikke blot som veganer, eller bodybuilder. Men som et utrolig positivt menneske, der går 100% efter sine drømme.

*

OG lidt mere sker der også i min bette verden. Men det er ikke helt officielt endnu, så det vil jeg ikke fortælle om endnu ;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar