mandag den 14. oktober 2013

Grøn træning træning træning.....

Jeg var ude at cykle her til morgen. Den kære super-duper-racer-maskine, har ellers fået lov til at hvile sig en del på det sidste. Det er som om det køligere vejr ikke tiltrækker mig særlig meget ;)

Men det er jo noget pjat med mig. Jeg skal bare pakkes lidt bedre ind. Og så er det ikke noget at pive over ;)


Og prøv da lige at se, hvor lækker et område jeg bor i. Så der er da bare at komme afsted !


Ligeså snart jeg sætter mig i sadlen, så elsker jeg det jo. Det er helt vidunderligt at cykle, og især med sådan en lækker cykel som jeg har mig. Så op i sadlen gamle tøs, der er ingen undskyldninger der gælder !

I dag skal jeg have lagt nyt program i Trim, og en guide til løs vægtene. Det bliver godt.
  Musklerne bliver hurtigt størrer og stærkere. Men er du vimmer, hvor der giver appetit !!! Og det er ikke altid lige velovervejet det der ryger indenbors. Så det bliver jeg nødt til at være lidt opmærksom på. Det hjælper jo ikke noget at jeg får en masse muller bygget på, men at de bliver gemt væk under et tæppe af fedt !

Men hvis der skulle være den mindste form for tvivl derude, så kan jeg fortælle at DET ER INTET PROBLEM AT FÅ STØRRE MUSKLER, SELVOM MAN SPISER VEGANSK ! Jeg tror det handler om at træne rigtigt. og i bund og grund bare spise NOK !
De næste måneder, tror jeg dog at jeg vil fokusere lidt mere på at komme af med et par kilo fedt, end at bygge muskler på. Det vil sige at jeg vil bruge længere til i cirkel-trænings maskinerne. (Dog veksle mellem dem, så det ikke bliver for ensformigt). Og vægtene tager jeg lidt lavere vægt på, og så tager jeg 3-4 sæt med 10-15 gentagelser.

Derudover tror jeg at jeg skal vælge  få øvelser, og maskiner ud. Så jeg ikke træner eks. biceps på 3 forskellige måder. Tror det skader mere end det gavner.

Flere cykelture, flere gåture, omlægning af træning og mere fokus på kosten. Og så håber jeg at det er hvad jeg har brug for ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar